predajcu v Považsekj Bystrici neodporúčam
Poskytnutie poradenstva: Pri takej dôležitej investícii akou je pre mňa a predpokladám aj pre mnoho iných ľudí zadĺženie sa pre kúpu nového auta by som čakala oveľa viac.
Jediný dôvod, prečo som objednala auto v tejto predajni bol ten, že im na sklade ukazovalo auto vo výbave, o ktorú som mala záujem, ale keď som tam volala, bol vlastne rezervovaný. Predajca bol ale aktívny a pozrel autá vo výrobe, ktoré zodpovedalo motorizácii a farbe a nakonfiguroval mi ho podľa mojich predstáv a tým, že to auto už bolo zadané do výroby, čakacia doba na nové auto sa skrátilo o 6 týždňov.
Starostlivosť o zákazníka: Auto som objednala telefonicky a kým som sa sama nedotazovala napr. podpisu rezervačnej zmluvy aj zo strany predajcu, tak by som dodnes tú zmluvu podpísanú pravdepodobne nemala.
Telefonicky sme boli dohodnutí na zálohe, ktorá ale v rezervačnej zmluve nebola, tak som počas čakania bola stále neistá, či sa očakávané autíčko ku mne naozaj dostane.
Po vyrobení auta mi pán Papšo zavolal predpokladaný termín doskladnenia, a poslal iba faktúru k úhrade (žiadne info, čo sa bude ďalej diať napr. ohľadom prihlásenia auta a pod.... iba že to mám uhradiť a prísť si pre auto o cca 2 dni). Prišla som vlakom, pán Papšo po mňa prišiel.
Zaujímala som sa o predĺženú záruku, ale nepochopila som podmienky, ako často budem musieť chodiť do autorizovaného servisu a pod... tak som sa na to vykašlala... už som si chcela auto odviezť a nechať túto skúsenosť tak... ale to tak celkom nešlo ako sa ukázalo ďalej.
Kupovala som prvý raz nové auto, do Bratislavy prišla na prevozových značkách, ktoré som do predajne na svoje náklady zasielala späť. Po príchode z predajne sa ma známi pýtali, prečo mám prevozové ŠPZ, keď vraj štandardne pri predaji áut predajcovia ponúkajú službu prihlásenia auta a odovzdávajú auto už na riadnych ŠPZ. O tomto sa nikto v predajni nezmienil, určite by som to využila a nemusela absolvovať to ďalšie....
Keď som išla auto prihlasovať elektronicky zistila som, že na túto možnosť sa ma mal predajca vopred spýtať, nevydávať veľký technický, nakoľko poplatky za prihlásenie a nové ŠPZ sú polovičné... to sa tiež nestalo. Vytlačený technický som teda bola fyzicky odniesť do Porshe SVK, ochotná pani zrušila jeho vydanie a predajcova ho mal prihlásiť inak, tak, aby som ja mohla požiadať o jeho prihlásenie elektronicky. Ani nedal vedieť, či s tým niečo robil... iba pani z Porshe mi volala, či to mám už úspešne prihlásené... tak som volala pánovi Papšovi, či s tým niečo robil a on že si myslel, že už som si to prihlásila, že veď jasné že už to robil. Tak som to išla prihlásiť, ale neúspešne, predajca to neurobil správne. Už som volala iba s tou pani z Porshe, či s tým vie pohnúť, tá bola naozaj ochotná. Na druhý raz sa to podarilo. No a čerešnička na torte... podložky pod ŠPZ boli namontované bez spodnej lišty, takže som si musela kúpiť nové, ak som tie nové ŠPZ nechcela stratiť hneď po ich vložení do rámikov. Keď som to volala pánovi Papšovi, poradil mi kúpiť si ich, veď na nete stoja od 1 €/kus... asi zabudol kuk poštovné ďalšie 4 €... ale teda ponúkol mi "nadšene", že môže jedny zbaliť do obálky a poslať mi ich... Som si povedala, že reklamu ich predajne na aute nosiť fakt nechcem a nikomu by som ju neodporučila.
Organizácia: Dočkala som sa vytúženej mašle na novom aute ako z filmu, predajca mi urobil foto, to ma potešilo.